لیمیت سویچ باکس چیست و چگونه عمل می کند ؟

لیمیت سوئیچ باکسهای های ترک دوار برای ارائه یک نشانه بصری از موقعیت ولو و همچنین ارسال سیگنال الکتریکی موقعیت به صورت سوئیچ و یا آنالوگ در شیرهای ربع گرد (شیرهای توپی یا بال ولو و شیر پروانه ای و شیرهای پلاگ) مورد استفاده قرار داد. در تولید لیمت سوئیچ هوزینگ یا بدنه میتواند از مواد مختلف و کلاس حفاظت متفاوت ضد آب و ضد انفجار با توجه به نیاز صنعتی ارائه گردد.
لیمیت سوئیچهای واقع در باکس را می توان بسته به نیاز با گزینه هایی نظیر سوئیچهای الکترومکانیکی، مغناطیسی و مجاورتی و یا پراگسیمتی ، سیگنالهای پوزیشن یا موقعیت ولو به صورت آنالو و همچنین فرستنده های رادیویی، سوئیچ پنوماتیک ارائه نمود . در زیر عملکرد یک لیمیت سوئیچ باکس با لیمت سوئیچهای مکانیکی نمایش داده شده است.

کاربردهای لیمیت سوئیچ ترک

 

لیمیت سوئیچ های ترک اغلب برای شمارش اقلام یا مواد مورد استفاده قرار می گیرند تا هنگامی که به یک محدودیتی رسیده شود ، سوئیچ بسته می شود یا باز می شود.

این شرایط اغلب در کاربردهای صنعتی مانند خطوط مونتاژ وجود دارد.

به عنوان مثال وقتی لیمیت سوئیچ در قطعه خاصی از تجهیزات تشخیص می دهد که تعدادی از اجزای از پیش تعیین شده به یک محصول اضافه شده است ، سوئیچ محرک را حرکت می دهد که به نوبه خود قطعه تجهیزات را دور می کند و محصول به ایستگاه بعدی می رود.

لیمیت سوئیچ های ترک همچنین می توانند به عنوان قفل ایمنی برای جلوگیری از حرکت قطعات بیشتر هنگام دستیابی به یک نقطه خاص مورد استفاده قرار گیرند.

یک مثال خوب از این مورد یک درب اتوماتیک گاراژ است.

بدون یک لیمیت سوئیچ که در را هنگامی که به ریل انتهایی می رسد ، متوقف کند درب به سمت پایین حرکت می کند و در نهایت به زمین برخورد کرده و باعث آسیب جدی می گردد.

لیمیت سوئیچ ها همچنین می توانند به عنوان بخشی از یک سیستم کنترل بزرگ تر مورد استفاده قرار گیرند.

وقتی به یک حد مشخصی می رسد ، محرک می تواند یک دستگاه را برای جلوگیری از سوء عملکرد یا شرایط اضطراری غیر فعال یا فعال کند.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش