انگل ولو یا شیر زاویه ای چیست و در کجاها مورد استفاده میگیرد ؟

انگل ولو ترک در حقیقت یک اکچویتر پنیوماتیکی با طراحی پاپت سیت و فنر برگشت است که مسیر عبور سیال را تحت عنوان یک شیر ۲/۲ باز و بسته می کند. از آنجاییکه در انگل ولو، قسمت تحریک شیر از مسیر عبور جریان فاصله دارد، مکانیزم طراحی آن به نحوی است که فلوی عبوری بالا بوده و می توان با تمهیداتی ضد انفجار بودن آن را تضمین نمود.

Angle valve که معمولا به صورت پنوماتیکی تحریک می شود در مواردی که استفاده از شیر برقی های معمولی به دلیل شرایط سیال نظیر دمای بالا یا ویزکوزیته بالا و یا حتی اختلاف فشار صفر امکان پذیر نیست می توان از شیر زاویه ای یا انگل ولو استفاده نمود. شیر زاویه ای معمولا در مواردی که سیال حاوی جرم خارجی و کثیف باشد هم به خوبی عمل می کند و به خوبی جریان زیادی از سیال را از خود عبور می دهد . Angle valve در محیط های انفجاری نیز به خاطر ماهیت اکچویتر یا عملگر پنوماتیک خود نیز کارائی دارند و در کل میتوان شیر زاویه ای را یک مشکل گشا در بسیاری از مواردی که شیرهای دیگر امکان استفاده ندارند به شمار آورد.

متریال انگل ولو:

شیرهای زاویه ای  ترک در بدنه های استیل و برنجی و همچنین اکچویترهایی از جنس استیل، آلومینیم، و حتی پلاستیک ساخته می شوند که بسته به محیط کاربردی می توان از آنها استفاده کرد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش