انگل ولو یا شیر زاویه ای چیست و در کجاها مورد استفاده میگیرد ؟

انگل ولو یا شیر زاویه ای چیست و در کجاها مورد استفاده میگیرد ؟

انگل ولو ترک انگل ولو ترک یا شیر زاویه ای در حقیقت یک اکچویتور پنوماتیکی با طراحی پاپت سیت و فنر برگشت است که مسیر عبور سیال را تحت عنوان یک شیر ۲/۲ باز و بسته می کند. از آنجاکه در انگل ولو ترک ، قسمت تحریک شیر از مسیر عبور جریان فاصله دارد، مکانیزم طراحی آن به نحوی است که فلوی عبوری بالا بوده و می توان با تمهیداتی ضد انفجار بودن آن را تضمین نمود.

انگل ولو ترک  که معمولا به صورت پنوماتیکی تحریک می شود در مواردی که استفاده از شیر برقی های معمولی به دلیل شرایط سیال نظیر دمای بالا یا ویزکوزیته بالا و یا حتی اختلاف فشار صفر امکان پذیر نیست می توان از شیر زاویه ای یا انگل ولو استفاده نمود. شیر زاویه ای معمولا در مواردی که سیال حاوی جرم خارجی و کثیف باشد هم به خوبی عمل می کند و به خوبی جریان زیادی از سیال را از خود عبور می دهد . انگل ولو ترک در محیط های انفجاری نیز به خاطر ماهیت   اکچویتور پنوماتیکی یا عملگر پنوماتیکی خود نیز کارائی دارند و در کل میتوان شیر زاویه ای را یک مشکل گشا در بسیاری از مواردی که شیرهای دیگر امکان استفاده ندارند به شمار آورد.

متریال انگل ولو ترک :

شیرهای انگل ولو ترک یا همان شیر زاویه ای ترک در بدنه های استیل و برنجی و همچنین اکچویتورهایی از جنس استیل، آلومینیم، و حتی پلاستیک ساخته می شوند که بسته به محیط کاربردی می توان از آنها استفاده کرد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش