۳ روز تعطیل رسمی اعلام شد

۳ روز تعطیل رسمی اعلام شد

فوری / ۳ روز تعطیل رسمی اعلام شد

فوری / ۳ روز تعطیل رسمی اعلام شد

احتمال تعطیلی شنبه و یکشنبه هفته آینده تهران قوت گرفت. ساعت کار شنبه و یک‌شنبه بانک‌ها تا ۱۱ صبح خواهد بود.

  •  

به گزارش اقتصاد آنلاین،  ساعت کار شنبه و یک‌شنبه بانک‌ها تا ۱۱ صبح خواهد بود.

خبر فوری از تعطیلی ادارات تهران

دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق، متعاقب هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی، تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ تعطیل است.

به منظور پاسخگویی به نیازهای ضروری مشتریان گرامی، فردا تعدادی از شعب بانک‌ها به صورت کشیک (از ساعت ۹ تا ۱۱) دایر هستند که اسامی آنها در وبسایت بانک‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

  •  

ساعت کار واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه آینده (۱۴۰۳/۰۵/۰۶ و ۱۴۰۳/۰۵/۰۷) نیز تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

برخی رسانه‌ها با توجه به گرما و افزایش بی‌سابقه دما در تهران، خواستار تعطیلی پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شده‌اند.  در گزارشی، با اشاره به شدت گرفتن افزایش دما و گرمای بی‌سابقه در تهران، خواستار تعطیلی پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شده است.

  •  

تعطیلی شنبه و یکشنبه تهران

تعطیلی شنبه ادارات به دلیل گرمای بی سابقه در تهران

شنبه و یکشنبه هفته آینده میزان دمای هوا در موقعیت قرمز برای سلامت مردم است و اشعه فرابنفش نیز در وضعیت ناهنجار قرار دارد.این یعنی پای جان و سلامت مردم در میان است. هر دقیقه قرار گرفتن در این شدت گرما و بخصوص اشعه فرابنفش ده ها بیماری را شکل می دهد.

گرمای هوا دلیل تعطیلی ۳ روزه ادارات شد. با مصوبه ستاد مدیریت بحران ادارات سیستان و بلوچستان و سمنان پنجشنبه ها تا اواسط شهریور تعطیل شد. پنجشنبه ۴ مرداد نیز تعطیل است. که می‌توانید جزییات آن را در گزارش پنجشنبه ۴ مرداد تعطیل شد بخوانید. 

تغییر ساعت کاری

معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: از چهارشنبه ۳ مرداد به مدت ۲۰ روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ همه صنوف به استثنای اصناف با شرایط خاص، بدون این که برق آنها قطع شود، به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش